Hakkımızda

BİZ KİMİZ?..

Hoca Gıda'nın temelleri Halil İbrahim FİDAN tarafından 1978 yılında atıldı. 

Hoca Gıda yıllarca perakendecilikteki başarısını, kurulduğu günden bu yana hep istikrarlı bir şekilde büyüdü. Hoca Gıda, ticaretin bir güven işi olduğuna inanmaktadır. Müşterisine hizmet sunan Hoca Gıda, değişik sektörlerde firma ile sürekli işbirliği içindedir. Bu güne kadar tüm yatırımlarını kendi öz kaynaklarıyla gerçekleştiren Hoca Gıda, daima tüketici, diğer bir değişle müşterilerinin menfaatini koruyan bir iş anlayışı ile en iyi, en kaliteli hizmeti sunmayı amaç edinmiştir.

 Hizmet sunduğumuz marketimizde 5.000 (beşbin) Adet çeşitten fazla ürünü müşterimize sunmaktayız. 

Hoca Gıda'nın başarısı çalışanların ve müşterilerinin başarısıdır. Mutlu müşterilerin ancak mutlu çalışanlarla memnun edilebildiğini bilen Hoca Gıda genç, dinamik, çalışkan ve içinde bulunduğu toplumun tüm değerlerine saygı duyan eğitimli çalışanı ile müşterilerine hizmet etmektedir.

Gelişme ve Büyümeye Odaklı Yönetim Hoca Gıda'nın özellikle son dönemlerde teknolojinin son imkanlarıyla donatılan teknik altyapısının yeniden oluşturulması, kullanılan otomasyon programlarının kullanılması yenilenme sağlanmıştır. Hoca Gıda bu yönde çalışan ve yöneticilerin rekabet dünyasının gerektirdiği tüm koşullara uyum sağlanması, sürekli zinde kalınmasını ilke edinmiştir. 

KALİTE ANLAYIŞIMIZ :

Gıda güvenliği ile de kalite ve gıda güvenliğine bakışını sürekli iyileştirme çalışmalarına azami önem vermektedir. 

Müşteri sorumluluğuyla gıda güvenliğinden ve kaliteden taviz vermeden müşterilerinin beğenisine sunmaktadır. 

Tüketici odaklı olma, müşteri memnuniyetini ölçme ve artırma konusunda titizlikle çalışan, müşterilerinin ihtiyaç, beğeni ve beklentilerini eksiksiz ve zamanında karşılama misyonunu tüm çalışanlarının benimsemesi sağlanmaktadır. 

MİSYONUMUZ : 

Müşterilerin mutlak memnuniyeti gözetilir, en iyi reklamın memnun bir müşteri olduğu bilinir. Vasat ve kısa dönemli beklentileri karşılayacak sürdürülebilirliği olmayan işlere girilmez.

Değer oluşturmanın yolunun verimlilikten geçtiği idrakindedir. Fizibilitesi olmayan hiçbir işe girilmez. Tüm verimlilik kriterleri çok sıkı takip edilir, sapmaların iyileştirmesi için gerekli tüm önlemler alınılır. 

Müşterilerin ihtiyaç, beğeni ve beklentileri noksansız ve  zamanında  karşılar, 
Yenilikçi, öncü ve hızlıdır. Müşterisine rahat bir alışveriş ortamı sunar, mağazamız temiz, düzenli, aydınlıktır ve ferahtır.

Hoca Gıda; Perakende, müşterileri, tedarikçileri, ve çalışanları ile  gerçekci  ve  tutarlı bir iletişimde bulunur.  Yerine getiremeyeceği taahhütlerde bulunmaz, beklentiyi aşağıda tutar, ancak her zaman taahhüt ettiğinin üzerinde performans gösterir.  İtibar kaybının aslında para kaybı olduğunu çok iyi bilir. 

Başarıyı paylaşır. Başarı ve yüksek performansı şeffaf kriterlere göre personeliyle paylaşır. Performansın ana kriteri verimlilik ve sürekli daha iyiye gitmektir. 

VİZYONUMUZ   :

Müşterisinin güvenini kazanarak sürekli olarak bulunduğu pazardaki en hızlı büyüyen, en dinamik, en verimli şirket olmak. 

DEĞERLERİMİZ :

Yüksek Ahlaki Değerlere Bağlılık, Dürüstlükaçıklık ve mütevazilik vazgeçilmez ahlaki unsurlardır. Verilen sözler, yazılı anlaşmalar veya senetlerden farksızdır. 5 yaşından küçük çocuğuna yedirmeyeceği ürünü rafında bulundurmaz, müşterisine satmaz. 

Yetkin – İşinin Uzmanı Olmak Hoca Gıda personeli yaptığı işi iyi yapar, kendini uzmanlığı konusunda, Neyi iyi yapıp, neyi yapamayacağını iyi bilir, uzmanlığı dışındaki işlerle ilgili ağır taahhütlerde bulunmaz kendisini sürekli geliştirir. 
Ben bu işi daha iyi nasıl yaparım sorusunu her zaman kendisine sorar. 

Takım Çalışmasına Uygunluk Şirkette kararlar mutabakatla alınır. Bireysel başarıdan çok takım çalışması ve başarısı daha önemlidir. 

Özverili ve Sadık Olmak İşindeki başarısının özel hayatını olumlu yönde tetikleyeceğini bilir. Kendisini Hoca Gıda ailesinin bir ferdi olarak görür.